04.06.2024
Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів.
Виконати тестове завдання за посиланням
30.05.2024
Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів.
Виконати тестове завдання за посиланням
28.05.2024
Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів.
Виконати тестове завдання за посиланням
23.05.2024
Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів.(1)
1) Виберіть тему проекту за посиланням2) Ознайомтеся з інструкцією створення проекту за посиланням3) Захист проекту за посиланням
21.05.2024
Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів.(1)
1) Виберіть тему проекту за посиланням2) Ознайомтеся з інструкцією створення проекту за посиланням3) Захист проекту за посиланням
16.05.2024
Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів.(1)
1) Виберіть тему проекту за посиланням2) Ознайомтеся з інструкцією створення проекту за посиланням3) Захист проекту за посиланням
14.05.2025Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів.(1)
1) Виберіть тему проекту за посиланням2) Ознайомтеся з інструкцією створення проекту за посиланням3) Захист проекту за посиланням
10.05.2024Тема. Визначення теми програмного проекту
1) Виберіть тему проекту за посиланням2) Ознайомтеся з інструкцією створення проекту за посиланням3) Захист проекту за посиланням
07.05.2024Тема. Визначення теми програмного проекту
1) Виберіть тему проекту за посиланням2) Ознайомтеся з інструкцією створення проекту за посиланням3) Захист проекту за посиланням
02.05.2025
Тема. Розв'язування компетентнісних задач
Переглянути презентацію за посиланням
Виконати завдання 3 за посиланням
30.04.2024
Тема. Розв'язування компетентнісних задач
Переглянути презентацію за посиланням
Виконати завдання 2 за посиланням
25.04.2024
Тема. Розв'язування компетентнісних задач
Переглянути презентацію за посиланням
Виконати завдання 1 за посиланням
23.04.2024
Тема. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УВАГА!!!!! Шановні учні 9 класу, програмний проект ми уже закінчлили,тому повторіть правила оформлення проекту та його захисту нище👇👇👇
!!!Домашнє завдання: прислати проект(097 949 31 09 Viber) або natalkasky6@gmail.com
Виконати тестове завдання за посиланням
Переглянути презентацію за посиланням (як захищати проект)
18.04.2024
Тема. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УВАГА!!!!! Шановні учні 9 класу, програмний проект ми будемо виконувати ще 2 уроки, повторіть правила оформлення проекту та його захисту нище👇👇👇
Якщо виникають проблеми чи питання, я на зв'язку (097 949 31 09 Viber)
Перезлянути презентацію за посиланням (як створювати проект)
Оберіть собі тему навчального проекту за посиланням
Переглянути презентацію за посиланням(як захищати проект)
16.04.2024
Тема. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УВАГА!!!!! Шановні учні 9 класу, програмний проект ми будемо виконувати ще 4 уроків, повторіть правила оформлення проекту та його захисту нище👇👇👇
Якщо виникають проблеми чи питання, я на зв'язку (097 949 31 09 Viber)
Перезлянути презентацію за посиланням (як створювати проект)
Оберіть собі тему навчального проекту за посиланням
Переглянути презентацію за посиланням(як захищати проект)
09.04.2024
Тема. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту
УВАГА!!!!! Шановні учні 9 класу, програмний проект ми будемо виконувати 9 уроків, тому не поспішайте, ознайомтеся з правилами оформлення проекту та його захисту нище👇👇👇
Якщо виникають проблеми чи питання, я на зв'язку (097 949 31 09 Viber)
Перезлянути презентацію за посиланням (як створювати проект)
Оберіть собі тему навчального проекту за посиланням
Переглянути презентацію за посиланням(як захищати проект)
04.04.2024Тема. Практична робота 9. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.Виконати тест за посиланням (хто не має можливості виконати практичну роботу)Виконати практичну роботу за посиланням (на вибір)
02.04.2024Тема. Упорядкування та пошук даних в лінійній таблиціПереглянути презентацію за посиланнямВиконати практичну роботу за посиланням (на вибір)Виконати тестове завдання за посиланням
21.03.2024Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням.Виконати завдання за посиланнямВиконати завдання за посиланнямВиконати завдання за посиланням
19.03.2024Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук заданого елементаПереглянути презентацію за посиланнямВиконайте завдання за посиланням
14.03.2024Тема. Практична робота 8. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування.Вибрати на вибір одне завдання і зробити в середовищі LazarusЗавдання за посиланнямВиконати тестове завдання за посиланням
12.03.2024Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам.Переглянути відео за посиланнямСпробуйте виконати практичну роботу як показано на відеоВиконати тестове завдання за посиланням
02.03.2023Тема. Алгоритми опрацювання табличних величинПереглянути презентацію за посиланням
05.03.2024Тема. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Елемент керування «багаторядкове текстове поле»
Переглянути презентацію за посиланнямВправа 3 (відкрийте середовище Lazarus, розмістіть таблицю як показано в підручнику на с. 117, введіть код) 👇👇👇
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);var i:integer;a: array [1..5] of string;begin StringGrid1.Cells[0,1] := 'a'; for i:=0 to 4 dobegina[i+1]:=Memo1.Lines[i];StringGrid1.Cells[i+1,0]:=IntTostr(i+1);StringGrid1.Cells[i+1,1]:=a[i+1];Memo1.Lines[i]:=''; end;end; Виконати тестове завдання за посиланням
29.02.2024Тема. Введення та виведення табличних величин
Переглянути презентацію за посиланням
27.02.2024Тема. Тематичне оцінювання.Виконати тест за посиланням
22.02.2024Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектівПідготувати проект на тему"Системи керування базами даних" (у вигляді презентації, виконуємо завдання два уроки)
20.02.2024Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектівВиконати завдання за посиланнямВиконати завдання за посиланнямВиконати завдання за посиланням
15.02.2024Тема. Робота з базою даних. Практична робота 7
Створити власну базу даних на вільну тему.
Хто не має можливості виконати практичну роботу № 7, виконайте тест за посиланням
13.02.2024Тема. Запити на вибірку данихПереглянути відео за посиланням
07.02.2024Тема. Впорядкування, пошук і фільтрування даних
Переглянути презентацію за посиланнямВиконати тест за посиланням
06.02.2024Тема. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Практична робота 6
Переглянути відео за посиланням (повторення)Виконати практичну роботу за посиланнямХто не має можливості працювати з базою даних, виконайте три вправи та вишліть скрін їх виконання на вайберВправа1. Види баз даних посилання 1Вправа2. Основні об'єкти бази даних посилання 2Вправа3. Етапи створення бази даних посилання
01.02.2024Тема. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку
Переглянути відео за посиланням
Виконати тест за посиланням
30.01.2024Тема. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку
Презентація за посиланням
25.01.2024Тема. Реляційні бази даних, їхні об’єктиПереглянути відео за посиланням
23.01.2024Тема. Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення
Переглянути відео за посиланням
28.12.2023Тема. Опрацювання табличних даних, підсумок
Переглянути відео за посиланням
26.12.2023
Тема. Тематичне оцінювання
Виконати тест за посиланням
21.12.2023Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.Виконати тест за посиланням
19.12.2023Тема. Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора
Завдання «Дні цікавоїнауки»
Для підготовки до проведення днів цікавої науки у школі ви з однокласниками вирішили створити збірку ресурсів Інтернету, що містять цікаві досліди, вироби з підручних матеріалів, які демонструють закономірності, вивчені на уроках фізики, хімії, біології тощо. Збірка має містити зображення, відео та посилання на тематичні сайти, інструкції для створення моделі власними руками чи проводити експерименти без шкоди здоров'ю та без затрат коштів. Зауважте, що під час формування збірки слід дотримуватись авторських прав.
1. Оберіть форму подання збірки ресурсів, яка буде зручна для використання учнями класу. Створіть збірку у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
2. Заповніть таблицю виконання завдання
3. Надайте доступ до матеріалів учителю (через гугл диск)
Завдання «Дні цікавоїнауки»
Для підготовки до проведення днів цікавої науки у школі ви з однокласниками вирішили створити збірку ресурсів Інтернету, що містять цікаві досліди, вироби з підручних матеріалів, які демонструють закономірності, вивчені на уроках фізики, хімії, біології тощо. Збірка має містити зображення, відео та посилання на тематичні сайти, інструкції для створення моделі власними руками чи проводити експерименти без шкоди здоров'ю та без затрат коштів. Зауважте, що під час формування збірки слід дотримуватись авторських прав.
1. Оберіть форму подання збірки ресурсів, яка буде зручна для використання учнями класу. Створіть збірку у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
2. Заповніть таблицю виконання завдання
3. Надайте доступ до матеріалів учителю (через гугл диск)
Комментариев нет:
Отправить комментарий